#include "MyGame.h"
#include "CApp"
using namespace DarkStorm2D::SystemCore;
int main()
{
MyGame Game;
CApp App(&Game);
if (App.Init())
{
App.Run();
App.Deinit();
}
return 0;
}
Dosyć prosto wygląda :).
MyGame to klasa naszej gry(dziedziczy po IGame.
Do konstruktora aplikacji przekazujemy naszą grę zgodną z interfejsem IGame, drugim parametrem, którego tu nie podaję, bo domyślna wartość(60) w zupełności wystarczy, to żądana liczba klatek na sekundę.
Potem inicjujemy Grę, następnie jeśli się to powiodło Możemy ją uruchomić(W metodzie Run() znajduje się pętla główna). Na koniec Zwalniamy wszelkie zasoby i kończymy. I to by było na tyle o CApp, jeśli ktoś miałby jakieś sugestie, uwagi niech napisze w komentarzach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz