sobota, 6 listopada 2010

CApp - Podstawa Frameworka

O klasie CApp wspomniałem w jednym z wcześniejszych postów, ale nie przedstawiałem jej jeszcze dokładnie. Otóż, będzie ona stanowić podstawę frameworka, jest to jedna z głównych klas w silniku. W założeniu, tworzymy jej instancje w głównej funkcji( main ), oto jak by to wyglądało:




#include "MyGame.h"

#include "CApp"




using namespace DarkStorm2D::SystemCore;

int main()

{

MyGame Game;

CApp App(&Game);

if (App.Init())

{

App.Run();

App.Deinit();

}

return 0;

}


Dosyć prosto wygląda :).
MyGame to klasa naszej gry(dziedziczy po IGame.
Do konstruktora aplikacji przekazujemy naszą grę zgodną z interfejsem IGame, drugim parametrem, którego tu nie podaję, bo domyślna wartość(60) w zupełności wystarczy, to żądana liczba klatek na sekundę.
Potem inicjujemy Grę, następnie jeśli się to powiodło Możemy ją uruchomić(W metodzie Run() znajduje się pętla główna). Na koniec Zwalniamy wszelkie zasoby i kończymy. I to by było na tyle o CApp, jeśli ktoś miałby jakieś sugestie, uwagi niech napisze w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz