niedziela, 3 października 2010

Języki Skryptowe

Do mojego silnika planuję stworzyć nowy język skrptowy o nazwie "DarkScript". Będzie on miał składnię podobną do C++. Dziękiniemu możliwe będzie zarządzanie
większością(jeśli nie wszystkimi) elementami w grze. Można będzie tworzyć i ładować z jego poziomu obrazy, dźwięki, sprity, animacje. Zarządzać GUI, aktorami, scenami, Nawet
tworzyć nowe wątki, serwery itp.. Język będzie posiadał (na razie podstawową) obiektowość (można będzie tworzyć własne klasy)
, przestrzenie nazw, inne elementy języka C++ np. pętle, instrukcje warunkowe. Drugim językiem skryptowym jakim można będzie posługiwać się w silniku jest Lua.

Po co mi drugi język skryptowy?
- żeby ten kto zna Lua mógł z niej skorzystać(to bardziej prawdopodobne niż to że będzie znał "DarkScript")

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz